zondag 19 juni 2011

18-06

Mama heeft gisteravond op de computer nog een nieuw foto toestel gekocht en dat moet de postbode vandaag brengen, dus mama blijft voor het raam staan wachten zegt ze....

Nou daar ga ik niet op wachten! Samen met papa gaan we met de bus naar de winkels.
Morgen is het vaderdag en papa wil een kadootje kopen voor zijn papa en voor de papa van mama gaan we ook iets kopen.

Als we langs de schoenenwinkel komen, gaan we even kijken. Ik moet nog nieuwe schoenen.
Kijk eens wat een gave! Nee al die andere wil ik niet! Mag ik ze gelijk aan???

Dan kopen we kadootjes en gaan naar huis.
Postbode nog niet geweest? Jammer hoor.

Papa is nog iets vergeten en gaat samen met Oskar weg, ik help mama wel wachten....
Kijk mam een postbode met een doos!!! Jaaa hij komt naar ons!
Mama is heel blij!

Als papa weer thuis komt doen ze samen praten en veel foto's maken, grappig hoor!
Dan moeten we schoenen aan en gaan we vast naar opa Dijkslag toe. Die is op de camping en zo hebben we meer tijd.
Onderweg regent het en op de camping gaan we snel naar opa en oma. Als we binnen zitten gaat het weer regenen, maar we krijgen van oma iets te knutselen en lekker drinken en choco koek!

Als het weer droog is lopen we weer naar de auto.... oma mag ik wel een keer komen en dan blijven slapen? Oh Oskar wil dat ook.... Ja oke, dan moet mama je bellen om af te spreken...

In de auto zegt papa zullen we ook naar opa Vuurtje?? Dat willen we wel!
Mama belt en dan gaan we ook daar heen, yeah naar Ruben!
Oskar doet een slaapje in de auto, die weet al dat we vanavond laat naar bed gaan denk ik!

We eten bij opa en oma, lekker patatjes en shoarma!
Wij geven de hond even eten, dat kunnen we al.... en weet je? Hij luisterde gewoon naar ons!
Als het al donker wordt gaan we weer naar huis en dan heel snel naar bed.

Geen opmerkingen: