maandag 13 juni 2011

26-02 weer beetje beter

Zondag was ik tv aan het kijken en toen werd ik heel moe..... ik ging even slapen op de bank.
Ik werd wakker van de bel, Koen kwam zijn nieuwe fiets laten zien. Alleen ik moest ineens spugen, eerst op de bank en toen ook nog over mama heen.
Samen onder de douche en schone kleertjes aan....
Ome Sander en tante Sjelle gaan al snel weer naar huis toe....
en ik?? Ik wordt alleen maar zieker....

Mama moet een paar keer met mij naar de dokter, mijn logeren bij opa en oma Dijkslag gaat ook al niet door. Op vrijdag stuurt de dokter ons naar het ziekenhuis.... daar gaan ze een foto maken van mijn longetjes en krijg ik een pleister met toverzalf voor als ze in mij gaan prikken...
Ik ga gewoon slapen, ben zoooo moe....

Dan komt de dokter weer en die zegt dat op de foto een longontsteking te zien is! Ze horen hem niet, maar stiekum heb ik er toch een.
Ik krijg een paar pilletjes van de dokter en we moeten een drankje halen wat ik heel vaak moet nemen...

Als we naar huis gaan vraag ik of we patatjes gaan eten bij de Mc!
Ik mag wel een paar patatjes, maar wel thuis... heb al een week haast niet gegeten, dus rustig aan zegt mama!

Dankzij het (vieze) super goede drankje gaat het al heel snel beter met mij!

Geen opmerkingen: