maandag 13 juni 2011

04-06 zwemmen

Het is heel warm en dus mogen we zwemmen in de tuin...
Bij het strand mag het niet, daar hebben ze iets van blauwe algen...

Ik dacht dat je dan blauw bent als je daar zwemt, maar mama zegt dat je dan heel ziek wordt. Dat willen we niet!

We luisteren alleen niet zo goed naar papa en mama en dus mogen we niet heel lang zwemmen....
Was niet zo slim van ons.

Als het bad weg is komen ome Sander, tante Sjelle met Koen en Niels...
Die komen bbq-en!!! Jammie!
Wij gaan lekker op het plein spelen....

Tot mama even komt kijken en ziet dat ik op het schooldak zit....
Ik moet gelijk naar binnen......... Pfft de bal lag op het dak, die moet ik dan toch pakken??

Die punten?? Ja die heb ik ook gezien, die zijn heel lastig als je het dak op wilt!
Oh die zijn ook omdat je niet op het dak mag?
Komt de politie dan echt?? Hmm ik zal het niet meer doen dan oke??? (ja ik weet dat ik dat de vorige keer ook zei....)

Geen opmerkingen: