zondag 19 juni 2011

15-06 regen en vallen

Vandaag moeten we weer naar school!
Ik heb helemaal geen zin, maar mama zegt dat ik toch moet...... maar we gaan maar kort en niet op school broodjes eten.

Na school gaat Kristian met Mylene mee, ik wil ook spelen!!
Die kan niet en die is al weg.... nouhhh. Ja mam, ik ga al mee....

Mama zegt wil je even mee naar de brillenwinkel? Nou dat wil ik wel, maar ik ga niet fietsen.
Ik mag achterop en als we onderweg zijn gaat het regenen!!!
Mama doet heel hard fietsen naar dat stukje bij de speelgoedwinkel, daar is een dakje...
We hebben hele natte benen en alles, ik moet zo lachen om mama. Ze heeft hele natte haren, ik niet! Ik heb mijn helm op!

In de brillenwinkel speel ik even en kijk soms bij mama, die zoekt een bril.
Ik vind alles leuk, dus mama vind dat ik wel verder mag spelen tot ze helemaal klaar is.

We gaan snel naar huis, even kijken op welk nummer we Kristian moeten halen en dan daar heen. Nu ga ik wel zelluf fietsen hoor!
Oh Kris heeft net een ijsje gehad en ik mag ook! Jippie!
Leuke spelletjes, een hond... mag ik hier ook eens spelen??

Dan naar buiten. Mylene op haar waveboard, Kris rent er achter aan en ik fiets mee.... tot ik niet oplet en tegen Kris aanfiets en omval.... HEb toch bijna bloed op mijn arm! Kijk ik zie echt bloed!!
Snel naar huis fietsen en dan wil ik wel een pleister hoor!

Kris en mama maken samen het eten, ik heb nog nooit zulke lekkere komkommer gegeten Kris. Heel goed gemaakt!

Vanavond mag ik lekker bij mama in het grote bed slapen! En mama zegt nog maar een paar keer slapen voor papa er weer is!!

Geen opmerkingen: