woensdag 19 januari 2011

10-05 auw!

Jaaa vandaag mag ik eindelijk echt iedere keer naar school!
Ben nu 4, heb al vakantie gehad en nu dus aan het echte werk beginnen.....

Maar of dit nu zo'n goed begin is???

Smiddags belt juf naar mama dat ik een ongelukje heb gehad op het schoolplein en of mama kan komen om met mij naar de dokter te gaan....

Met het spelen op het plein was ik op de kar gaan zitten en een grote jongen (wel uit gr. 7!) ging heel hard de kar trekken. Toen ging hij botsen met het hek en ik dus ook.....
Ik moest eerst niet huilen, maar wel toen ik zag dat ik allemaal bloed op mijn kleren had.
Mama ging snel met mij naar de dokter en daar mochten we in een apart kamertje.

Een mevrouw dokter ging naar mijn hoofd kijken en zei lijmen of hechten..... na overleg met mama en nog een mevrouw dokter hebben ze zomaar mijn hoofd vastgelijmd!

Van mama mocht ik nog een kadootje uitkiezen en we zijn ook nog even mijn schooltas gaan ophalen (anders kan ik morgen niet naar school en ik wil wel!!!)

Geen opmerkingen: