maandag 3 augustus 2009

14-07 bbq

Vandaag vieren we de bestorming van de Bastille! Samen met andere camping kindjes spelen we het toneelstuk. Met zwaarden en schilden moeten we door de dozen heen, en we winnen!

Daarna hebben we honger, dus mogen we alvast bbq-en!
Als de grote mensen gaan eten kruipt Oskar bij mama op schoot en valt zomaar in slaap!
Zelfs als de muziekmensen herrie gaan maken slaapt hij gewoon door!

Samen met papa probeer ik de guilotine nog even uit, gelukkig maar dat mijn hoofd er niet echt af kan vallen!
Als het helemaal donker is komt het vuurwerk. Eerst schrik ik even van de knallen, maar ik vind het vet stoer en echt kei gaaf!

Mama en Oskar staan wat verder weg, Oskar slaapt nog steeds!
Dan is het al bijna midden in de nacht en moeten we naar bed. Oskar slaapt gewoon weer verder en ikke ben eigenlijk ook wel heel moe.....

Dat papa en mama nog heel lang buiten zitten met de duitse buren en de nederlandse achterburen merk ik dus niks van!

Geen opmerkingen: