woensdag 29 juli 2009

19-05 CB Oskar

Oh oh ik moet naar de baby dokter voor een keuring!

Het wegen en meten gaat goed, dat doet mama wel even. Hoeft die mevrouw het alleen maar op te schrijven, maar dan wil ik spelen en zeggen ze dat ik een kamertje in moet.....

Zucht, oke! Mama krijgt wat vragen, blijkbaar geven we de goede antwoorden want de mevrouw is nog blij met ons.
Ik mag blokjes stapelen en in een vormpje doen. Een streepje zetten met een pen, dan maak ik ook gelijk mijn rondje even en vertel die mevrouw dat dat MIJN rondje is! Want ik ben Oskaaa!

Maar dan word ze een beetje vervelend, de stoel moet naar achteren en ik moet een raar brilletje op. Wijst zij een plaatje aan en moet ik zeggen wat er op staat. Zij staat toch veel dichter bij???
Ik doe er dus 3 en niet meer.... oke dan met het andere oog ook 3...
Mag ik dan nu weer in dat andere kamertje met veel meer speelgoed spelen?

Dat mag maar na wat heen en weer gepraat moeten we nog een keer terug komen voor een ogentest. Mama vind het niet nodig en de mevrouw wel. Mama wil er geen vrij voor nemen en de mevrouw niet extra werken haha, maar uiteindelijk mogen we op een vrijdagmorgen als de mevrouw papiertjes werk doet en mama vrij is!
Mama zegt alleen dat ik dan wel moet laten zien dat ik het heus wel kan...... ik ga er over denken...

Geen opmerkingen: