vrijdag 8 mei 2009

04-03 feest

Vandaag is het meesters en juffen feest! We vieren op school de verjaardag van iedereen in 1 keer en wij mogen verkleed! Mama heeft wel 100x aan me gevraagd hoe ik wilde en uiteindelijk koos ik brandweerman, ben ik niet stoer?!

Eerst bleef mama nog in de klas, want die had geld verzameld bij de kindjes en daarvoor een heleboel kadootjes gekocht. Mama maakte hier nog wat foto's van.
Daarna ging ze naar huis, samen met Oskar en Niels. Die waren ook in mijn klas. (tante sjelle moest praten over ergens werken)

Maar toen mama weg was vond ik het feest ineens niet zo leuk meer. Ik zei tegen de juf dat mijn buik heeel auw deed en dat ik ging spugen.... juf vroeg of ik naar mama wilde, en dat wilde ik.
Dus kon mama mij weer komen ophalen.

Koen en tante Sjelle kwamen uit school een broodje mee eten en daarna gingen wij naar zwemles en Oskar bij tante Sjelle spelen.
Ik was nu niet meer misselijk hoor. Dat was al over toen mama me opgehaald had.

Na het zwemmen Oskar ophalen en daar natuurlijk ook nog even spelen.
Was toch wel een leuke dag zo.

Geen opmerkingen: